Oleme oma e-poodi nagu teemanti iga päev lihvinud, me ei näe ise enam seal oma kliendi teekonda, selgitas Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisainer Mari Arnover, kuidas nii raha teenimata jäetakse.
- Teenusedisainer ja ettevõtte Kliendiuuringud asutaja Mari Arnover jagas E-kaubanduse UX konverentsil 2024 kogemusi, kuidas virtuaalses poes kasutajamugavust parandada. Foto: Raul Mee
“Oleme kliendile ehitatud nn sales funneli (eesti keeles - müügilehter - toim.). Lükkad ta sinna torru ja siis peaks ta sealt torust kiiresti ka välja tulema, jah?” analüüsis teenusedisainer Mari Arnover tüüpilist e-poe pidaja mõtteviisi.
Arnoveri sõnul nimetatakse olukorda, kus kauplejad ei suuda end asetada kliendi kingadesse, kodupimeduseks. “Nägijaks” saamine aga tähendab, et muudame väikese vaevaga oma äri veelgi efektiivsemaks.
E-poes ärritub klient kiiremini kui füüsilises poes
“Soovitan väärtuspakkumise kohapealt ikkagi esilehed üle vaadata,” alustas ta.
Seotud lood
Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee tunnustas 8. mail toimunud E-kaubanduse UX konverentsi raames kõige kasutajasõbralikumaid e-poode.
Eesti kaupmehed võiksid oma klientide kaebustega tegeleda tõhusamalt, sõnas Kliendiuuringud.ee juht ja 8. mail toimuva E-kaubanduse UX konverentsi üks esinejatest, Mari Arnover.
Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.