Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa avaldab, millist tarbijakäitumist näeb ettevõte majanduslanguse taustal ning millised on ettevõtte järgmised strateegilised sammud.

- Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa Foto: Rene Riisalu
Miks otsustas Orto liikuda e-kaubandusse?
Orto ambitsioon on kasvada ja e-kaubandus on loogiline järgmine samm, et olla oma klientidele lähemal. Täna on Orto kaubavalik saadaval kõigis suurimates jae- ja apteegikettides. Kaupluste lõikes ei ole aga kajastatud kogu Orto pakutavat sortimenti, sest kauplusel on õigus ise otsustada, millist kaupa ta riiulisse valib. E-poe eelis ongi kogu meie tootevalik. Kui eelmisel aastal ostsid tarbijad laias laastus kaks miljonit Orto toodet, siis e-poe avamisega on prognoos numbrit kasvatada, sest pakume kohalikul turul head hinna ja kvaliteedi suhet.
E-pood annab meile võimaluse ka tarbijatele kommunikeerida meie väärtuseid ning pakkuda klientidele eksklusiivselt uusi tooteid. Kui me oleme e-kaubanduses, siis meie teadlikkus tõuseb ka jaekaubanduses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!