Milliste kaupade eest ollakse nõus maksma ning mis jäetakse riiulile? Äsja toimunud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 selgus, missugused on eestlaste tarbimisharjumused.
Äsja toimunud kaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 tutvustas Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems uuringutulemusi, kust selgus, et kui eestlased üritavad sarnaselt lätlaste ja leedukatega ostudelt raha säästmiseks hoida silma peal allahindlustel ja osta vaid vajalikke tooteid, siis ollakse vähem altid asendama ostetavad kaubad soodsamate brändide toodanguga või minema allahindluse tõttu teise poodi.
Eestlased on Baltikumi kõige julgemad uute toodete testijad ehk uute toodete müügikäive on Eestis kogukäibest kõige suurem, selgus NielsenIQ viimasest tarbijauuringust.
Uute andmete alusel on Eesti veebiostjad kõigi Balti riikide seas kõige nõudlikumad, neil on kõige kõrgemad ootused tarneajale, saadavusele ja tooteinfole.
Pikk kriis on olnud keeruline kõikide ettevõtjate jaoks, aga et tuleks pankrotilaine, seda Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos ei näe. Vinduva kriisi proovikiviks on olnud kaupmeeste suutlikkus enda tegevust optimeerida, et kohaneda vähenenud tarbimishuviga ning samal ajal ise ellu jääda.
Statistikaameti teatel tõusis tarbijahinnaindeks aprillis eelmise kuuga võrreldes rekordiliselt vähe. Luminor Eesti peaökonomist Lenno Uusküla hinnangul võiks aga hinnatõus olla veelgi väiksem, et majandus kiirelt jalule aidata.
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!