Autor: Kaubandus.ee • 28. mai 2024

Lemmikpoest ja lemmikbrändist naljalt ei loobuta

Milliste kaupade eest ollakse nõus maksma ning mis jäetakse riiulile? Äsja toimunud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 selgus, missugused on eestlaste tarbimisharjumused.
Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems

Äsja toimunud kaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 tutvustas Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems uuringutulemusi, kust selgus, et kui eestlased üritavad sarnaselt lätlaste ja leedukatega ostudelt raha säästmiseks hoida silma peal allahindlustel ja osta vaid vajalikke tooteid, siis ollakse vähem altid asendama ostetavad kaubad soodsamate brändide toodanguga või minema allahindluse tõttu teise poodi.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700