• 25.06.24, 10:34

Roccal al Mare Prisma võtab ette värskenduskuuri

Roccal al Mare Prisma alustas juunis uuenduskuuri, et värskendada kauplust ning pakkuda veelgi mugavamat ostukogemust. Uuendustööde ajal on kauplus avatud tavapärastel aegadel.
Roccal al Mare Prisma tahab klientide jaoks veelgi mugavamaks saada.
  • Roccal al Mare Prisma tahab klientide jaoks veelgi mugavamaks saada. Foto: Erik Prozes
Rocca al Mare Prisma on nii sortimendilt kui ka pindalalt Eesti suurim hüpermarket. Näiteks on seal müügil 20 300 erinevat toidu- ja esmatarbekaupa ning keskmiselt 60 000 tööstuskauba artiklit, edastab ettevõte pressiteates.

Seotud lood

Uudised
  • 11.10.23, 15:18
Rocca al Mare keskusesse lisandub uuel aastal teine toidupood
Citycon on sõlminud lepingu Selveriga teise toidupoe avamiseks Rocca al Mare keskuses 2024. aastal. Selveri toidupood hakkab paiknema keskuse Unibet Arena poolses otsas, mille senised kauplused kolivad keskuses uutele pindadele. Baltikumi suurim Prisma Peremarket jätkab praeguses asukohas ja suuruses.
Uudised
  • 16.05.24, 10:10
Kristjan Maaroos: kaubanduskeskuste turul käib positsioonide mäng, kliendikogemust parandatakse läbi uuenduste
Pikk kriis on olnud keeruline kõikide ettevõtjate jaoks, aga et tuleks pankrotilaine, seda Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos ei näe. Vinduva kriisi proovikiviks on olnud kaupmeeste suutlikkus enda tegevust optimeerida, et kohaneda vähenenud tarbimishuviga ning samal ajal ise ellu jääda.
Uudised
  • 29.05.24, 15:48
Prisma lõpetas aasta kahjumiga. Jätkatakse kauplustesse investeerimisega
Prisma Peremarketi juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on olnud väga rasked aastad, kus müügimahud on olnud pikalt languses ning tarbijate kindlustunne on olnud negatiivne, kuid on näha trende positiivsuse suunas.
Saated
  • 30.05.24, 19:38
Prisma jätkas miinuses: teatud aastate kahjum on planeeritud
Jaeketi Prisma käive kasvas eelmisel aastal, kuid seda tegi ka kahjum ning juba teist aastat järjest, Prisma esindajate sõnul on kahjum planeeritud.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele