• 12.07.24, 13:28

Rimi Baltikumi kogemus: digitaliseerimise valikud, võidud ja tagasilöögid

Rimi teeb digivaldkonna arendused Baltikumi-üleselt ning Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusdirektori Maris Rannuse sõnul tuleb alati arvestada ka kultuurilise taustaga.
Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusjuht Maris Rannus jagas Rimi digitaliseerimise õppetunde ja väljakutseid.
  • Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusjuht Maris Rannus jagas Rimi digitaliseerimise õppetunde ja väljakutseid. Foto: Raul Mee
Rannus rääkis Pärnu Tarneahelakonverentsil, mida nad on viimastel aastatel digitaliseerimisel ära teinud ning millised on olnud tagasiöögid.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.24, 11:52
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Uudised
  • 31.05.24, 11:50
Rimi laiendab noortele suunatud tervisliku toitumise programmi üle Eesti
Rimi lõi järgmiseks kooliaastaks üle-eestilise terviseprojekti, mis kasvas välja koostööst Mustamäe riigigümnaasiumiga. Koolidesse jõuavad tasuta veebipõhised tunnid ning rändnäitus, mis toovad tervisliku toitumise teema huvitava nurga alt kõikide Eesti noorteni.
Uudised
  • 21.05.24, 16:42
Rimi IT-juht töötajateta poe loomisest: nagu ehitaks panka
Rimi esimene mehitamata pood on poepidajale põhjustanud peavalu, sest kõik ei ole töötanud nii nagu peaks.
Uudised
  • 07.05.24, 10:35
Rimi asendas riidekotid nutikottidega
Rimi esitles uusi nutikaid jätkusuutlikke poekotte, mis asendavad kuuks ajaks tavapärased riidest poekotid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele