• 23.08.24, 10:00

Marimo asutaja: esimese hooga tekkisid kliendid USAsse, Kanadasse, Taiwani ja Austraaliasse

Pea 15 aastat tagasi tegevust alustanud Marimo moemaja omanik Mariliis Pikkar leiab, et enne eksporditurgudele laienemist on esmatähtis kanda kinnitada kodumaal. Tänaseks on ettevõttel ekspordi sihtriike nimistus juba üle kahekümne. Kuidas selleni jõuti ja millised on olnud tegutsemisaja suurimad väljakutsed, millised aga eredamad hetked?
Marimo asutaja ja omanik Mariliis Pikkar.
  • Marimo asutaja ja omanik Mariliis Pikkar. Foto: Marimo
Järgneb intervjuu Mariliis Pikkariga.

Seotud lood

Uudised
  • 15.05.15, 15:56
Üks kleidi pilt Instagrammis meelitas Eestisse tuleva kliendi butiiki
Tallinna vanalinnas asuv Marimo butiik on populaarne nii kohalike kui ka turistide seas ning üks sotsiaalmeediasse postitatud tootepilt lennutas Eestisse tuleva kliendi spetsiaalselt butiiki. Marimo Fashion loovjuhi ja omaniku Mariliis Soobardi sõnul toimib butiigi ja disainrõivaste puhul kõige paremini just läbimõeldud sotsiaalmeedia.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele