Puumarketi tegevjuht Toomas Tauk kirjeldab sektori olukorda kui stabiilset ja rahulikku. Ta nendib, et kliendid on leidnud taas tee kauplustesse ja tunnetab, et tulevik on positiivne.
- Puumarketi tegevjuht Toomas Tauk. Foto: Puumarket
„Hetkeolukorda turul pean stabiilseks ehk puit- ja ehitusmaterjali müüjana saan kinnitada, et viimane aasta on püsinud hinnad samades suurusjärkudes ning see võiks anda julgust klientidele ehitamiseks ja remontimiseks. Kliendina vaadates arvan, et ehitamise edasi lükkamist hinna mõttes pole mõttekas teha, see tähendab, et hinna langusesse lootust on vähe. Kaupmehena saan ka öelda, et hetkel on materjalide saadavuse osas suures pildis kõik hästi,“ ütleb Puumarketi tegevjuht Toomas Tauk.
Tutvu värskelt ilmunud ehitusmaterjalide müüjate aasta konkurentsiraportiga
SIIN.Seotud lood
Äripäeva Infopanga ehitusmaterjalide müügi kvartaliraport avaldas värske edetabeli sektori kõige suurematest kauplejatest. Selgus, et müügitulu on kaotanud suisa seitse suurt müüjat.
Puitmaterjalide jaemüüja Puumarket suurendas müüki seni vähemtähtsamas tootekategoorias, investeerides ühtlasi tublisti Tallinna vanima esinduse ümberehitusse.
Ukraina sõjaga kaasnenud puitmaterjali ostuhullus tõi Puumarketile ajaloo suurima käibega kuu. Milline on olukord ehitusmaterjalide müüjate sektoris praegu, jagab Puumarketi tegevjuht Toomas Tauk.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.