Müügijuhtimise aastakonverentsil 19. septembril Filmimuuseumis uurisid 200+ Eesti müügivaldkonna otsustajat, kuidas tõusulaineid püüda ja vastutuulega toime tulla. Vaata mahukat fotogaleriid!
„Igasugune kasvupotentsiaali avanemine on loomulikult positiivne, kuid mitte ohutu. Tõusulainel purjetavad edukalt vaid parimad, nõrgemad jäävad paraku lainetesse hulpima. Nii on ka müügis. Vastutuulest pidime ka rääkima, sest paljud müügiorganisatsioonid on juba mitu aastat erinevate jamadega rinda pistnud ja läbikukkumise tunne on kerge tulema, kuigi põhjused juobjektiivsed,“ kommenteeris selle aasta teemade valikut programmijuht Aira Tammemäe.
Müügivaldkonna otsustajate konverentsi teemad olid jagatud nelja sessiooni:
- müügimeeskond tõusulainel
- müügimeeskond vastutuules
- müügi kiirabi
- õpi ise ja jaga edasi!
Fotograaf: Edmond Mäll
Mõned osalejate kommentaarid tagasisidelehtedel
Palju karismaatilisi esinejaid ja huvitavaid teemasid!
Väga head esinejad, hästi kokku pandud programm, sujuv ajakava.
Jätkake samamoodi!
Jah, mida ikkagi teha, kui on vaja juurde müügiliide?
Nii tore, et tagasiside toimib teie puhul. Tänud!
Tehke alati seal, kus on hea istuda!
Ma ei tulnud kinno! Kõik konverentsid toimuvad valges ruumis!
Väga põnev programm, mis tegeleb müügijuhtimise probleemidega.
Jätkake samas vaimus. Väga huvitavad esinejad on kokku kutsutud.
Võiks olla lühem.
Välismaine esineja programmi, et rahvusvahelist kontseptsiooni näha.
Sellel aastal oli piisavalt ruumi ka pauside ajal, palju õhku ja valgust.
Networkingu alal vähe ruumi.
Rohkem näiteid elust enesest.
Tore, et ka töötajad, kes ei ole otseselt müügiga seotud said palju nippe, et müügitiimi paremini toetada.
Hea ruum, suur ekraan.
Hea asukoht.
Väga meeldiv ja sisukas päev, hea korraldus, hea catering.
Kas parkimistrahvi võib teile esitada?
Kohapeal kasutas erihinda ja pani ennast varakult järgmise aasta konverentsile kirja 53 osalejat. Kohtumiseni uuel aastal 18. septembril konverentsil Müügijuhtimine 2025!
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.