Oleg Gross rääkis, et järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub discounteritesse. Ta kinnitas, et plaan on ainult laieneda, ent e-kaubandust viljeleda ei plaani.

- Oleg Gross rääkis, et laienemist võib hetkel takistada uue Viljandi spaahotelli ehitus. Foto: Andras Kralla
Inimesed hakkavad järjest hoolikamalt vaatama kauba hinda. See on olnud iseloomulik juba käesoleval aastal ning jätkub ka järgmisel aastal. Gross kinnitas, et olenemata hindade tõusust, on kaubavaliku osas inimesed jätkuvalt nõudlikud. “Klient soovib discounteri hinda, aga samuti soovib ta, et sortiment oleks lai,” rääkis OG Elektra omanik Oleg Gross.
Tahad teada, mis toimub täpsemalt toidu- ja esmatarbekaupade jae- ja hulgimüügi valdkonnas?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva Rikaste TOP viiesajast jõukast tegutsevad koguni 117 kaubandusvaldkonnas. Kaks kõige rikkamat kaubandusvaldkonna ärimeest troonisid esikolmikut ka eelmisel aastal, kusjuures esikoha saavutanu säilitas oma positsiooni ka sel aastal. Esikukolmiku vara väärtus kokku ulatub pea miljardi euroni.
Olenemata ebastabiilsest majanduslikust olukorrast, jätkab Coop laienemist, töö jätkub ka väiksema külastatavusega kauplustes.
Tuleval aastal on Selveri investeeringud pigem tagasihoidlikud, ent panustatakse e-Selverisse ning elatakse kaasa Robopoe projekti õnnestumisele Ülemiste linnakus.
Tuleva aasta märksõnad Prisma jaoks on tagasihoidlikkus ning targad investeeringud, lähiaastatel plaanitakse laieneda uutesse linnadesse.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.