Circle K lõhub eelarvamusi klienditeenindajate kohta
Circle K pöörab tähelepanu müütide lõhkumisele, mis käivad kaasas klienditeenindaja ametiga. Ettevõte soovib teadvustada, et klienditeenindaja amet on vastutusrikas töökoht, mis on tihtipeale noortele inimestele hüppelauaks karjääriredelil.
Suur osa elanikkonnast puutub teenindussektoriga kokku igapäevaselt ning inimesed ootavad head teenindust. Circle K personalipartneri Riin Soostari sõnul on teenindustase seda parem, mida motiveeritum on töötaja. Ettevõtte seisukohalt tagab lojaalse töötajaskonna iga inimese eripäradega arvestamine.
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!