• 05.11.24, 15:15

Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas

Kõige levinum lean-juhtimise vastandnäide kaubanduses on hetk, kus klient soovib osta toodet, kuid seda pole riiulil väljas, kuigi laos on olemas. “Müük jääb toimumata, klient on pettunud ja hakkab eelistama teisi toidupoode,” ütles lean jaekaubanduse ekspert Jari Kukkonen intervjuus kaubandus.ee veebile.
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen. Foto: Veiko Tõkman
Lean-kaubanduse saab kokku võtta kahe sõnaga – see tähendab “sujuv ostukogemus”. Üldpildis on lean ka kaubanduses pidev raiskamiste vähendamine ja täiustamine. “Kui klient on rahul, on tõenäoliselt rahul ka kaupmees,” kinnitas lean-kaubanduse ekspert Kukkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele