• 26.11.24, 10:48

Käitumisteadlane: sagedased allahindlused e-poodides on tarbijad ära hellitanud

Kaks kolmest Eesti elanikust tellib kaupu e-poodidest, valdav osa neist jahib sooduspakkumisi. Käitumisteaduste ekspert aga selgitab, et väga tihedad sooduspakkumised ei pruugi tarbijaid enam varasemal määral aktiveerida.
Käitumisteadlane: sagedased allahindlused e-poodides on tarbijad ära hellitanud
  • Foto: Raul Mee
E-kaubanduse uuringust selgus, et lausa 68 protsendi jaoks on hind kõige olulisem tegur ostu tegemisel ning eelkõige vaadatakse allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole.

Seotud lood

Uudised
  • 14.06.23, 09:22
Kaubanduse kaks suurt trendi: e-kaubanduse võidukäik ja sooduskampaaniad
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.
Saated
  • 29.10.24, 14:48
Jätkusuutlik e-kaubandus - kuidas on see võimalik?
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Uudised
  • 25.10.24, 13:30
Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele