Läti karmid piirangud panid Apranga müügi surve alla
Leedu rõivamüüja Apranga suutis oktoobris käivet napilt suurendada, peamiselt survestasid ettevõtet Lätis kehtestatud uued piirangud, selgub börsiteatest.
Apranga pood Kristiine keskuses. Foto: Andres Haabu
Apranga käive suurenes oktoobris aastatagusega võrreldes 0,4 protsenti, 22,9 miljoni euroni. Ettevõte tõi välja, et kesise kasvu põhjuseks on Baltikumis kehtestatud uued piirangud, kirjutab Äripäev.
Viru Keskuses sulges oktoobris oma kaupluse rõivabränd Promod. Peale Eesti läksid kinni ka Baltikumis ja mujal maailmas asuvad Promodi kauplused ning jäävad avatuks vaid oma koduturul Prantsusmaal.
Leedu rõivafirma Apranga Grupp teenis esimesel poolaastal 81,2 miljoni eurose käibe juures 0,957 miljonit eurot kasumit. Eelmisel aastal samal ajal oli ettevõte 0,579 miljoni euroga kahjumis, selgub börsiteatest.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.