• 12.11.24, 16:06

Mis hinnatõus? Lidli pood ehitati 15% odavamalt

Novembris Mustamäel valmiv Lidli uus kauplus ehitati valmis esialgu planeeritust 15% soodsama hinnaga, rääkis arendusettevõtte Eesti Talleks juhataja Jaano Vink.
Eesti Talleksi juht Jaano Vink ei pea ehitus- ja kinnisvaraturul kriisist rääkimist õigeks: asjad on pigem hästi.
  • Eesti Talleksi juht Jaano Vink ei pea ehitus- ja kinnisvaraturul kriisist rääkimist õigeks: asjad on pigem hästi. Foto: Andras Kralla
Saates “Eetris on ehitusuudised” räägib pikaaegne ehitusjuht Vink ehitus- ja kinnisvarasektori turuolukorrast, Eesti Talleksi käekäigust ja tulevikuplaanidest. Vink tunnistab, et Lidli uut kauplust ehitama asudes näitasid esialgsed kalkulatsioonid kõrgemat ehitushinda, kui OÜga Ehitustrust sõlmitud ehituslepingus pisut enam kui aasta tagasi reaalsuseks sai.

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.24, 10:39
5 kaubandustrendi, mida Eesti saab järgida
Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.
Uudised
  • 30.09.24, 16:17
Lidl Eesti juht: eesmärk on ainult laieneda
2023. aastal investeeris Lidl Eesti uute kaupluste rajamisse ja kohaliku infrastruktuuri arendamisse 20,7 miljonit eurot. Koguinvesteering alates tegevuse algusest Eestis ulatub 132-miljoni euroni.
Uudised
  • 03.10.24, 14:06
Lidl plaanib jõuda netonullheiteni 2050. aastaks
Lidl on võtnud kohustuse saavutada 2050. aastaks netonullheide, mis põhineb uutel ambitsioonikatel kliimaeesmärkidel tarneahelas. Tänaseks on vähendatud 2019. aastaga võrreldes kõigis riikides kasvuhoonegaaside heitkoguseid 52% võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Digiekraanide kasutamata võimalused: kuidas muuta kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele