Rõivaste, jalatsite ja muude tekstiilitoodete tarbimine on rekordtasmel
Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
EEA (European Environment Agency) värskeimad andmed näitavad, kui oluline on, et poliitikakujundajad, tööstus ja tarbijad aitaksid kaasa kogu Euroopal loobuda kiirmoetrendist ja näha vajadust toota paremaid ja kvaliteetsemaid tekstiile, mis on kauakestvad ning mida saab taaskasutada, parandada ja ringlusse võtta.
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Eestis on kiiresti kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes otsivad soodsamat hinda, selgus Dentsu Merkury Estonia uuringust. Tarbijate ostukäitumine ja prioriteedid on selgelt muutumas ning kaubanduses tegutsevatel ettevõtetel tuleb nende trendidega arvestada konkurentsis püsimiseks.
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!