Õige makseviisi olulisusest rääkis e-kaubanduse UX konverentsil LHV maksete kogumise tootejuht Indrek Kaljumäe. Tema sõnul tõstab e-poes kliendi jaoks sobiva makseviisi pakkumine tõenäosust, et klient tehingu lõpuni viib ning teda polegi seejärel sooduspakkumistega peibutada vaja.
- Indrek Kaljumäe kinnitas, et erinevad inimesed eelistavad erinevaid makselahendusi. Foto: Raul Mee
"Kui esile hakkasid tulema Apple Pay ja Google Pay makselahendused, siis tekkis küsimus, et kas vanemad variandid lükatakse kõrvale ja kas on kas on mõtet üldse neid varasemaid valikud välja pakkuda?" ütles Kaljumäe. "Tuli aga välja, et nii palju, kui on inimesi, on ka erinevaid eelistusi. Kui inimene leiab oma lemmik makseviisi, on tõenäosus, et ta ostab ja maksab, suurem."
Kaljumäe ettekannet e-kaubanduse UX konverentsilt saad vaadata siit:
Seotud lood
Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee tunnustas 10. mail toimunud E-kaubanduse UX konverentsi raames kõige kasutajasõbralikumaid e-poode.
E-kaubanduse edu sõltub paljudest komponentidest, kuid ettevõtte jaoks on lõpuks oluline, et e-poodi jõudnud kliendid oma ostu ka lõplikult vormistaksid. Millised on aga põhilised põhjused, miks e-poes ostukorv hüljatakse ning ostu lõpule ei viida, rääkis e-kaubanduse UX konverentsil digiteenuste strateeg ja UI/UX disainer Andres Kostiv.
10. mail toimus E-kaubanduse UX konverents, kus jagati välja ka kasutajasõbralike e-poodide tiitleid. Konverentsil arutleti e-poodide kasutajakogemuse parendamise üle ning jagati hulgaliselt näpunäiteid, mida enda e-poes parendada.
Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.