• 19.11.24, 14:42

EfTEN ostab koos mõjukate Eesti investoritega 129 miljoni eest Kristiine keskuse

Eesti investoritele kuuluv EfTEN ABC4 OÜ sõlmis täna Soome börsiettevõttega Citycon Oyj-ga lepingu Kristiine keskuse ostuks. Tehing plaanitakse lõpule viia käesoleva aasta lõpuks.
Kristiine Keskust külastab aastas ligi 6 miljonit inimest
  • Kristiine Keskust külastab aastas ligi 6 miljonit inimest Foto: Liis Treimann
Uued omanikud: Taavet Hinrikus, Kristjan Rahu, Priit Koit, Toonart Rääsk, Ivar Vendelin, Anders Anderson, Viljar Arakas jt

Seotud lood

Uudised
  • 10.09.24, 09:54
Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskused võivad vahetada omanikke
Eestis Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskusi omav Soome börsifirma Citycon müüb sadade miljonite eurode eest ärikinnisvara, järgmisena võib uue omaniku saada Kristiine keskus.
Majandustulemused
  • 01.07.24, 09:33
Ostukeskused teenivad kaunist kasumit, kuid inimesed ostavad endiselt vähe
Eesti suurimate kaubanduskeskuste jaoks möödus eelmine aasta üpriski positiivselt ‒ tehti rekordeid ning kasumid kasvasid korralikult.
Uudised
  • 03.09.24, 11:33
Teine toidupood on vesi kaubanduskeskuse veskile
Tekita konkurents ja võidavad kõik - vähemalt teoorias. Kaubanduskeskus on igal juhul võidus. Teise toidupoe lisandumine kaubanduskeskusesse on trend, mis on laialt levinud Põhjamaades.
Uudised
  • 16.05.24, 10:10
Kristjan Maaroos: kaubanduskeskuste turul käib positsioonide mäng, kliendikogemust parandatakse läbi uuenduste
Pikk kriis on olnud keeruline kõikide ettevõtjate jaoks, aga et tuleks pankrotilaine, seda Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos ei näe. Vinduva kriisi proovikiviks on olnud kaupmeeste suutlikkus enda tegevust optimeerida, et kohaneda vähenenud tarbimishuviga ning samal ajal ise ellu jääda.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele