• ST
  • 01.10.24, 18:25

Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat

Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Martin Karolin, Smarten Logistics
  • Martin Karolin, Smarten Logistics Foto: Erik Riikoja
Teenuse suurim eelis on, et klient saab keskenduda oma põhitegevusele, samal ajal tegeleme me tõhusa logistikaga, toetudes oma kogemustele ja infrastruktuurile. Kui logistikast tulev „peavalu“ kaob, siis kasvatab ettevõte hõlpsasti müügitulemusi ja laiendab tegevust - see on meie praktikas tavaline!

Miks peaks teenusepakkujaks just Smarten Logisticsi valima?

Oleme 3PL valdkonna liider ning tegutseme tähelepanu koondamiseks teadlikult ainult Eestis. Meil on ulatuslik võrgustik, pikaajalised kogemused ja väga pädevad töötajad. Lisaks on ettevõttel ideaalne geograafiline asukoht Tartu maantee kõrval, paari kilomeetri kaugusel Tallinnast. Meie kaht suurt punast maja, kus on kokku üle 60 000 ruutmeetri laopinda, on võimatu mitte märgata! Smarteni klientidel on isiklik kliendihaldur ja laovanem. Tagasisidena toovad meie kliendid tihti välja, et oleme väga paindlikud.
Loe Smarteni klientide arvamusi teenuste kohta siit >>

Kui paljud Smartenit täna logistikapartnerina usaldavad?

Tänaseks on ligi 80 ettevõtet usaldanud oma logistika meie kätesse. Nende seas on tuntud suurettevõtted nagu Bauhof Eesti, Circle K, Kalev, Liviko, Paulig, Rademar, Salvest, Santa Maria Eesti ja mitmed teised firmad, kellel on esindusi üle Eesti.

Liitudes tuleb ladu teie juurde kolida. Kas see on keeruline?

Ettevõtja jaoks võib lao ümberkolimine tunduda keeruline ja mahukas, aga nii see tegelikult ei ole. Hea projekti ettevalmistus loob eelduse selleks, et protsess võtaks aega vaid veidi üle nädala. Smarten on kolimise juures ka abiks igal sammul. Oleme aegade jooksul kolimise puhul nii-öelda kõike näinud ning suudame kõikide olukordadega toime tulla.

Kuuldavasti on juhtunud, et koos kaupadega tuleb teile tööle ka kliendi logistikaspetsialist?

Vahel on juhtunud küll, et logistikaettevõttega koostööd tegeva firma töötaja on meile üle kolinud ja ongi siin ametis. Selline vangerdus on kasulik mõlemale poolele: uus töötaja hingab samas rütmis oma endise firmaga ning see tagab kahe ettevõtte ülimalt sujuva koostöö.

Küsi logistikateenuse hinda!

Nüüd huvitab teid kindlasti, millised on kulud. Vajutage allolevale nupule, mis viib meie kodulehel oleva hinnapäringu juurde. Hinnapäringu esitamine on tasuta, selle tegemine võtab aega mõned minutid, kuid võib märkimisväärselt kokku hoida teie aega ja raha. Pärast päringu esitamist võetakse teiega esimesel võimalusel ühendust.
Küsi hinda SIIT!
Meelis Mehikas, Bestairi operatiivjuht
  • Meelis Mehikas, Bestairi operatiivjuht Foto: Erik Riikoja

Meelis Mehikas, Bestairi operatiivjuht: Miks valisime logistikapartneriks Smarten Logisticsi?

Alates 2002. aastast on Bestair pakkunud hoonete sisekliima-, kütte- ja päikeseenergia lahendusi nii Skandinaavias kui ka Baltikumis. Ettevõtte kasv ja suurenevad vajadused tingisid vajaduse leida paindlik ja uuenduslik logistikapartner. Põhjaliku analüüsi järel valiti Smarten Logistics. Valiku tegemisel olid olulised ka keskkonnasäästlikkus ja innovatsioon. Ettevõte sobis, kuna on juurutanud meie ESG eesmärke toetava ISO 14001 keskkonnajuhtimissüsteemi.

Tähtsad on asukoht, paindlikkus ja planeerimine

Lisaks oli veel mitu olulist tegurit, toon neist välja kolm.
Esiteks, asukoha eelis: Smarten Logisticsi laod asuvad meie suurima transpordipartneri vahetus läheduses, nii saab kaubad kiiresti ja mugavalt peale korjata.
Teiseks paistavad nad silma erakordse paindlikkusega. Ettevõte suudab tagada, et kaubad väljastatakse kindlal kellaajal. Lisaks asus Smarteni meeskonda meil kümme aastat töötanud logistik. Ta tunneb väga põhjalikult meie vajadusi ja tööprotsesse!
Kolmandaks, kolimine oli sujuv ja hästi planeeritud. Enne kolimist analüüsisid Smarteni töötajad meie tööprotsesse, seejärel tehti täpne pakkumine ja kolimisplaan. Kolimine ise toimus kiirelt ja sujuvalt, ilma et klientide teenindamine oleks hetkekski katkenud. Kolimise jooksul ei olnud ühtki tõrget kaupade liikumises ja me säilitasime klienditeeninduse taseme.
Töötasime koos välja ühise IT-süsteemi, see on märgatavalt parendanud klienditeeninduse kvaliteeti ja lihtsustanud inventuuride läbiviimist. Meie koostöö Smarteniga on kestnud ligi kolm aastat, ja selle ajaga on nad tõestanud end usaldusväärse partnerina, kes suudab kiiresti ja tõhusalt reageerida suurematele mahtudele, pakkudes samal ajal kõrget teenuse kvaliteeti.

Väärt nõu neile, kes kaaluvad 3PL logistika kasutamist

Praegune majanduslik olukord ja maailmas toimuv on mõjutamas ka Bestairi. Transpordikulud on märgatavalt tõusnud ja esitavad uusi väljakutseid logistika korraldamisel. Koostöös oleme suutnud säilitada Bestairi operatiivse võimekuse.
Neile, kes kaaluvad kolmanda osapoole logistikateenuse kasutamist, annan väärt nõu: logistikapartneri valimisel tuleb täpselt kaardistada oma vajadused ja ootused. Hinnapäringul ei tohi jätta tähelepanuta ka väikseimaid detaile, sest hiljem võivad need muutuda suurteks, kallist lahendust nõudvateks probleemideks. Läbipaistev, põhjalik suhtlus on võtmetähtsusega pikaajalise koostöö saavutamisel ning avatus ja ausus kohe alguses tagavad parima koostöö ja tulemuse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele