• 06.10.09, 19:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brittide uus terviseguru - Homer Simpson

Unustage pitsa ja sõõrikud, Suurbritannia valitsus tahab animasarja "The Simpsons" fänne võõrutada rämpstoidust ning meelitada nad tervislikuma toidu juurde.
Tervishoiuministeerium kulutab 640 000 naela (11 miljonit krooni), et sponsoreerida USA täiskasvanute animasarja, mis jookseb Channel 4-s osana ministeeriumi tervisekampaaniast.
Enne sponsoreeritud saadete algust teesklevad animasarja tegelaskujud end olevat pereliikmed, kes istuvad diivanil ümbritsetuna jäätisest ja kartulikrõpsudest, mis seejärel tervislikemaks toiduaineteks muunduvad.
Valitsus loodab, et vaatajad mõistavad, et nad võiksid järgida sama käitumist, mitte olla Homer Simpsoni ja ta pere õlut neelaval, sõõrikuid kugistaval "dieedil".
Tervishoiuminister Gillian Merron ütles, et nad on eesmärgiks seadnud leida uusi ja innovaatilisi viise jõuda vaatajateni.
"Kuna Simpsonid teevad mitmeid küsitavaid valikuid oma tegemistes, siis nad võiksid olla populaarne ja kaasakiskuv viis, kuidas viia sõnum reaalse maailma perekondadeni lihtsatest viisidest dieedi ja tervislikuma elustiili vallas," ütles Merron.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele