Baltika juhi Meelis Milderi sõnul suurendab Rootsi rõivaketi H&M tulek Eesti turule ka nende müüki.
Ta viitas värskele kogemusele Lätist. "H&M avas septembris kaupluse Riia Gallerija Centrsi ja Alfa kaubanduskeskuses, kus asuvad ka meie Montoni poed. Senised tulemused näitavad, et kui H&Mi sisenemine tõstab kaubanduskeskuse trafficut ehk külastajate arvu, siis kasvavad seeläbi ka Montoni traffic ja müük," selgitas Milder online-intervjuus teemaveebile
kaubandus.ee.
"Seega on saanud kinnitust me varasem kogemus, et uued kaubanduskeskused ja uued brändid genereerivad turul lisaraha ja uusi kliente, mis jagunevad tugevate rõivabrändide vahel," lisas ta.
Milderi sõnul avaldab H&M suuremat konkurentsi väiksematele rõivakauplustele ning noortele suunatud ja odavama hinnaklassiga brändidele. "H&M toob Eesti rõivakaubandusse uut aktiivsust – mida rohkem rõivabrände, seda enam hindavad ostjad kvaliteetset toodet, unikaalsust ja head teenindust," selgitas ta.
Baltika brändide hinnapoliitika ei ole Milderi ütlusel konkurentidest mõjutatud. "Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat hinna ja kvaliteedi suhet. Meie selgeks tugevuseks on ülikonnad, formaalsed rõivad ja siinsesse kliimasse sobivad ülerõivad. Loomulikult jälgime konkurente ja uusi turule sisenejaid ning nende mõju rõivakaubandusele laiemalt," rääkis ta.
Online-intervjuud Meelis Milderiga
loe siit.