Rimi personalijuht Evelyn Tõnnop ütles, et kaubandusharidusega töötajad on väga hinnas ning see tuleb väga hästi välja võistlusel "Rimi Nobenäpp", kus testitakse töötajate võimekust.
Kaubanduses on kvaliteetseid teenindajaid raske leida ja parima tööjõu saamiseks tuleb teenindajad ise koolitada või pöörduda koolide poole.
Kaubandus.ee'le andis kommentaari Rimi personalidirektor, et kuidas nemad teevad koostööd kaubandusharidust antavate koolidega ning kui hinnad on nende arvates erialase haridusega töötajad.
"Rimi koostöö õppeasutustega on tihe ja praktikantidega on samuti head kogemused. On ette tulnud, et teeme praktikandile ka tööpakkumise ning oleme seeläbi leidnud endale väärt töötaja," ütles Rimi personalijuht Evelyn Tõnnop. Lisades, et 2012. aasta jooksul on neil olnud praktikante Pärnu Kutsehariduskeskusest, Tartu Kutsehariduskeskusest, Ida-Viru Kutsehariduskeskusest ja Lääne-Viru Rakenduskõrgkoolist.
Tõnnop ütles, et "Lääne-Viru Rakenduskõrgkooli õpilased sooritavad Rimis praktika juhtimises. Selle kooli kaubandusökonoomika õppekava koostamise nõukogusse kuulub ka Rimi esindaja. Teeme ettepanekuid õppekava parandamise osas, mida ootab tööandja koolilõpetajatelt. Ehk siis, milliseid teadmisi peaks koolilõpetaja omama. Lääne-Viru Rakenduskõrgkoolist on peale lõpetamist liitunud kaks õpilast
Rimi Trainee programmiga."
"Kaubandusharidusega tööjõud on väga hinnas. Hea näide selliste töötajate võimekusest on näiteks käesoleva aasta Rimi Nobenäpp (teenindajate võistlus, mille käigus hinnatakse erinevaid oskusi ning teadmisi teenindusest), kes lõpetas Pärnu Kutsehariduskeskuse ja hetkel õpib Lääne-Viru Rakenduskõrgkoolis. Koolis omandatud teooria ja praktilised oskused töökohal olid tema eeliseks võistluse võitmisel," rääkis Evelyn Tõnnop. Lõpetuseks lisas ta, et kaubandusharidusega teenindajat sooviks oma kollektiivi iga jaekaupmees.
Seotud lood
Selveri personalidirektor Kristiina Palm kommenteeris, et kaubanduse eriala õppinud inimesi ei ole lihtne leida.
Kaubandus töötajate arv seoses majandus-langusega vähes, siis 2011. aasta teisest poolest on töötajate arv oluliselt suurenenud.
Rimi korraldatud tulevase juhi programmi otsustati vastu võtta 3 inimest, kellest võivad saada tugevad juhid kauplustesse kui ka kontorisse.
Kaubanduses on kvaliteetseid teenindajaid raske leida ja parima tööjõu saamiseks tuleb teenindajad ise koolitada või pöörduda koolide poole.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.