Maxima kaupluste käive kasvas vabariigi aastapäeva ostudega seonduvalt 19% võrreldes möödunud aasta sama ajaga, enimmüüdud tooteks oli sea välisfilee ja erinevad puuviljad.
Kõige populaarsemaks Maximast ostetud iseseisvuspäeva tooteks osutus sel aastal seafilee, mida müüdi vahemikus 20.-24. veebruar ligi 45 tonni. Lisaks kuulusid enimmüüdud iseseisvuspäeva toodete hulka sel aastal tomatid, kohv ning erinevad puuviljad nagu banaanid, õunad, apelsinid.
Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaidi sõnul osteti sel aastal iseseisvuspäeva lauale üllatavalt palju erinevaid puu- ja köögivilju. "Võrreldes eelmise aastaga on tarbijad üha rohkem hakanud eelistama puu- ja köögivilju. Nii näiteks osteti meie kauplustest vabariigi aastapäeva eel ligi 50 tonni banaane ja 20 tonni kirsstomateid," lisas Erilaid. "Samuti osutus väga suureks müügihitiks Eesti Pagari nisukukkel, mida müüdi enam kui 40 000 tükki."
Seotud lood
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et tuleval aastal tahetakse enda kaardi tähtsust suurendada.
2012. aastal kasvas Maxima käive Eestis võrreldes 2011. aastaga 15,4 protsenti 336 miljoni euroni. Jaekett avas seitse uut kauplust ja lõi ligi 700 uut töökohta.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.