• 12.06.13, 12:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&Mi müük kasvas 9%

Mais kasvas Hennes & Mauritza käibemaksuga müük kohalikes vääringutes 9%, teatas ettevõte börsile.
Vähemalt aasta aega avatud poodide mullu sama ajaga võrreldava müügi kasv jäi nulli.
Ettevõtte majandusaasta teises kvartalis ehk 1. märtsist 31. maini kasvas käive kohalikes vääringutes aastaga 5%, kuid võrreldav müük vähenes 4%. Tulemusele avaldas tugevalt mõju Rootsi krooni kallinemine teiste valuutade suhtes, mis vähendas SEKides välismaal müügi väärtust.
31. mai seisuga oli H&Mil 2908 poodi võrreldes mullu sama aja 2575ga. Ettevõte tegutseb 49 riigis.
Täna on H&Mi aktsia hind langenud Stockholmi börsil 0,5%, 223 Rootsi kroonile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele