• 20.10.14, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti toidutootjad osalevad Euroopa ühel tähtsamal toidumessil Pariisis

19. - 23. oktoobrini toimub Pariisis, Nord Villepinte messikeskuses rahvusvaheline toiduainetööstuse mess SIAL 2014 (Salon international de l’agroalimentaire), kus Eesti toidutootjate stende korraldab Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda, kes Eesti tootjate osalemist sellel messil vahendab juba 2002. aastast alates.
Eesti põllumajandus- ja toidusektori huvi Prantsusmaa turu vastu kasvab pidevalt, on ju Prantsusmaa Euroopa suuruselt teine turg, mis kindlasti pakub huvi ka meie väikese Eesti toidutootjatele. Tänavu tutvustavad messil oma tooteid E-Piim tootmine, Lightfood, Salvest, Saku Õlletehas ja Värska Vesi.  Tootjad kasutavad stendipinda kokku 82 ruutmeetrit. 
Tänavu 50. korda toimuv SIAL kuulub Euroopa tähtsaimate toidumesside hulka, mida korraldatakse üle aasta. Pariisi kogunevad toiduainetööstuste ja kaubanduse esindajad üle maailma, mistõttu ei piirdu Eesti tootjate huvi pelgalt Prantsusmaa turuga. 2013. aastal oli Prantsusmaa Eestile 16. kaubanduspartner osatähtsusega 1,8 protsenti, kogukäibega 459,8 miljonit eurot. Toiduainete ja põllumajandussaaduste ekspordi maht moodustas sellest 0,8 protsenti ja impordimaht 3,8 protsenti.
E-Piim tootmine tutvustab Pariisis juuste, võid ja piimapulbreid. Lightfood viib Prantsusmaale oma biokeemiliselt aktiivsed ja kasulikke piimahappebaktereid Lactobacillus Bulgaricus sisaldavad hapupiimajoogid. Värska Vesi pakub messil oma mineraalvett. Saku Õlletehas aga võtab messikülaliste jaoks kaasa õlled aga ka long-dringi ja energiajoogi.  Salvest viib Pariisi oma lastetooted. 
22. oktoobril on messi ja Eesti eksponente lubanud külastada ka Eesti  suursaadik Pariisis Sven Jürgenson ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse ekspordinõunik Prantsusmaal Kristiina Kalda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele