Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe sõnul alandasid nemad möödunud aasta suvel ligi 500 ostetuima toote hindu kuni 30 protsenti.
„Esimese asjana on oluline märkida, et Maxima on sarnase hinnalangetuse juba üsna värskelt teinud, kui eelmisel suvel alandasime nii toiduainete kui ka kodukaupade hindu enam kui 500 ostetuima toote puhul,“ ütles Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe. Ta lisas, et keskmiselt oli ostetuimate igapäevatoodete puhul hindade langus 15 protsenti, kuid mõne toote puhul alandasid nad hindu kuni 30 protsenti.
Lehtmäe sõnul jälgivad nad pidevalt seda, et võimaluse avanedes langetada hindu veel suurema nimekirja ulatuses.
„Kui rääkida Soomest, siis võrreldes Soome jaekaubandussektoriga on Eestis vastav turg toiminud juba aastaid väga tugeva hinnasurve tingimustes, mis tähendab ka märgatavalt madalamaid marginale,“ selgitas Lehtmäe Soomes toimuvat.
Lehtmäe hinnangul on täna keeruline prognoosida seda, kuidas Soomes toimuv võib mõjutada Eesti jaekaubandussektorit. Kuid ta usub, et suuremates kogustes toidukaupade ostmine Eestis on jätkuvalt tarbijate jaoks soodsam.
Seotud lood
Prisma Peremarket soovib olla soodsaima ostukorviga jaekett ja tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul võrdlevad nad igapäevaselt sadade toodete hindu ning vajadusel teevad ka muudatusi.
Rimi Eesti Food teatas, et alandasid ligi 1100 Säästumarketi toote hindu kuni 34%, millega soovivad nad kindlustada keti hinnaliidri positsiooni turul.
Selveri juhataja Kristi Lombi sõnul sõltuvad kõikvõimalikud hinnalangetused ennekõike tarnijate ja tootjate hinnapakkumistest.
Soome majanduse kehv seis ja Saksa odavmüügiketi Lidl jõudne kasv põhjanaabrite turul sunnivad sealseid kaubanduskette hinnasõtta, kirjutab Soome päevaleht Helsingin Sanomat.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.