• 11.05.15, 15:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Konkurentsieelise loeng ja workshop

7. mail toimus Roseni Tornis Brand Manuali Stockholmi teenusdisaini konsultandi ja partner J. Margus Klaari konkurentsieelise loeng ja workshop.
  
Konkurentsieelise loeng ja workshop
18 fotot
  • Konkurentsieelise loeng ja workshop Foto: Maarit Eerme

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.15, 14:35
Kliendi paremaks mõistmiseks joonista tema teekond
Et mõista, kuidas üks teenus või toode kliendile väärtuslik on, tuleb mõista, mis rolli see tema päevas mängib. Selleks tuleb inimestega rääkida, misläbi saab joonistada kliendi teekonna, rääkis Brand Manuali teenusdisaini konsultant ja partner J. Margus Klaar.
Uudised
  • 26.03.15, 10:57
Möödalask kliendikäitumise muutuses tappis Kodaki ja Nokia
Eestil on suured eelised, kuid teenusdisaniga saab veel palju ära teha ning on veel lapsekingades, seega tasub Brand Manuali Stockholmi teenusdisaini konsultandi ja partneri J. Margus Klaari sõnul õppida teiste vigadest.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele