Eesti e-kaubanduse Liidu iga-aastane e-ostlemise päeval e-smaspäeval avas Selver esmakordselt enda e-kaupluse, kus on valikus üle 12 000 toote.
- Selver e-pood Foto: Ekraanitõmmis
Vastavatud veebipoest e-Selver saavad Tallinna ja selle lähiümbruse elanikud tellida endale koju või kontorisse üle 12 000 nimetuse tooteid. Lisaks on võimalik internetist ettetellitud kaubale Järve Selverisse ise järele tulla. Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid ütles, et nad panustasid veebipoe tegemisel kõvasti sellesse, et kliendid saaksid e-Selverist osta igapäevast toidu- ja esmatarbekaupade kõrval ka kõiki neid kvaliteetseid tooteid, mida võib leida vaid suurtest hüpermarketitest. „Otsitava toodete leidmine suure valiku hulgast on tänu erinevatele otsimisfiltritele muudetud lihtsamaks ja kiireks ning ostukorvi kaupu valides saab lisaks toote põhjalikule kirjeldusele ja koostisele ka toitumisalast teavet,“ rääkis Erilaid. Lisades, et e-Selver on mugavalt kasutatav ka nutitelefonides ja tahvelarvutites.
E-Selveri veebikeskkond võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt ja kaubad toimetatakse kohale seitsmel päeval nädalas kella 10.00-22.00. e-Selveri veebipoest tellitud kaubad toob kohale Omniva kuller spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud külmutusseadmetega autoga. See, kas kliendi tellimusel nimetatud aadress jääb kulleriteenuse piirkonda, selgub kui e-Selveris sisestada sisselogimisel oma aadress ja postiindeks. e-Selveri tellimuse komplekteerimisel valitakse kõige värskemad ja pikima säilivusajaja tooted, mis on kaupluses saadaval. Kaalukauba – näiteks puu- ja juurviljade ning ka liha- ja kalatoodete – puhul kaalutakse lähim võimalik tellimisele vastav kogus. Kui kauba kaal on väiksem kliendi tellitust, siis tagastatakse ostjale hinnavahe pangaarvele ning kui kaal osutub tellitust suuremaks, siis klient täiendavalt juurde maksma ei pea.
e-Selveris toimub kaupade eest tasumine tellimuse vormistamisel internetpanga kaudu või krediitkaardiga. Alates 39,99 euro suurusest tellimusest on kohale toimetamine tasuta. Soovi korral võib klient komplekteeritud kaubale ka ise Järve Selverisse järele minna ja sellisel juhul saab kauba kätte e-Selveri väljastuspunktist.
Partnerkaardi kliendina näeb klient veebipoes enda tellimuste ajalugu ja soovikorvi, samuti on seejuures kliendil võimalik valida ka asendustooteid ja koguda ostuboonust.
Esimese toidukaupade veebikaupluse avas Maxima käesoleva aasta veebruaris.
Seotud lood
Täna on e-Selveri tellimuste kullervedude maht kasvanud nii suureks, et kõikidele klientidele ei õnnestu samal päeval kauba tarnet tagada. E-Selveri juhi Gunnar Obolenski sõnul tegeletakse praegu ettevalmistustega, et esialgu kõik kliendid tellimuse esitamise päeval ära teenindada ja edaspidi jõuaks kuller kaubaga kliendini juba mõne tunniga.
Hiljuti toidukaupade kategoorias kõige kasutajasõbralikumaks e-poeks valitud Selveri veebipoest saavad nüüd lisaks Tallinna ja selle lähiümbruse elanikele kaupu mugavalt koju või kontorisse tellida ka Keila, Saue ja Jüri tarbijad. Samuti on kasvanud e-Selveris müügil olevate toodete hulk 14 000 nimetuseni. Lisaks on võimalik internetist ettetellitud kaubale Järve ja Pirita Selverisse ka ise järele tulla.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand ütles kaubandus.ee korraldatud jaekettide ja tootjate ühisseminaril, et nad on enda e-poega lõpusirgel ning praegu tehakse veel viimaseid täiendusi ja parandusi. "Kohe hakkavad suuremad testid, aprilli keskel tuleme e-poega välja."
ASi Sebe reisijateveoga tegeleva OÜ Eesti Buss endine juhatuse esimees Gunnar Obolenski asus juhtima äsja avatud Selveri e-teenuseid.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.