Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee koostöös E-kaubanduse Liiduga korraldab kasutajasõbralike e-kaupluste konkursi, kus žürii valib kandideerinud ettevõtete seast välja 40 finalisti, kelle kasutajasõbralikkust hakkab žürii põhjalikult uurima.
- Kas sinu e-pood on kasutajasõbralik? Foto: Pixabay.com
Huvitav teada!
Vaata, kes võitsid kasutajasõbralikuma e-poe tiitli 2016
SIIN.Žüriisse kuuluvad: Viljo Vabrit, Tajo Oja, Robert Kõrvits, Peeter Marvet ja Signe Kõiv.
Žürii hindab e-kauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:
E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)Üldine disainÜldine kasutusmugavus/logicKättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgusKlienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirusToodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)Tekstide kvaliteet (copywriting)Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)Turvalisus
Pane enda e-pood konkursile kirja SIIN
Kõik e-kauplused, kes on finaalis ja osalevad konverentsil saavad ka žürii kirjaliku kommentaari enda e-kaupluse kohta.
Konkursile on võimalik registreeruda kuni 12. detsembrini!
Kõige kasutajasõbralikumad e-kauplused selguvad 31. jaanuaril toimuval e-kaubanduse konverentsil Tallinna Loomaaias. Vaata konverentsi kava
SIIN ja registreeru soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80)
SIIN.Esita oma nominatsioon nüüd kohe
SIIN.Finalistid selguvad enne jõule ning nimekiri avaldatakse kaubandus.ee veebis.
Seotud lood
Eesti e-kaubandusettevõtete juhid usuvad, et internetikaupluste turg on jõudnud uude ajajärku, kus ostude sooritamisel hakkab enim rolli mängima just kliendimugavus. Klient on taas kuningaks saamas ning iga üleliigne samm enne ostu lõpetamist suurendab tõenäosust, et tehing jääb pooleli.
31. jaanuaril Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee e-kaubanduse konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ anti koostöös Eesti E-kaubanduse Liiduga kaheksas kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti kõige kasutajasõbralikum e-pood.
28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.