• 07.12.16, 16:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis

Tänavu toimus Rimi parima klienditeenindaja ehk Nobenäpu valimine juba 10. korda. Sel aastal osutus võitjaks Jana Hansen Pärnu Lepa Säästumarketist, kes on töötanud seal 3 aastat. Nobenäpu finaali jõudis 20 teenindajat Rimidest ja Säästumarketitest üle Eesti.
Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis
  • Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis Foto: Emilia Martin
„Selleks, et olla oma tööpostil hea, tuleb olla sina ise,“ lausus võitja Jana Hansen. „Oma tööd tuleb nautida ja tööle minna alati rõõmuga – teha tuleb seda, mis meeldib. Kõige keerulisem on teenindaja jaoks hakkama saada nii-öelda raskete klientidega, aga siinkohal tuleb mõelda, et ka kliendil on omad probleemid, mured pereelus  ning sellest tuleb aru saada. Ka meie saame kliendi tuju paremaks muuta, näiteks juba sellega, kui soovida viisakalt head päeva.“
„Klientide ootused klienditeenindaja tööle on kõrged. Selles ametis on vaja kiirust, tähelepanelikkust, head suhtlemisoskust ning kannatlikkust. Klienditeenindaja töö kõigile ei sobi,“ sõnas Rimi personalijuht Kaire Tero. „Enamik meie teenindajaid teeb oma tööd südamega ning Nobenäpul osalemine on hea võimalus saada positiivset tagasisidet oma oskuste ja teadmiste kohta.“
„Võistlust korraldame teenindaja ameti väärtustamiseks. Ka nemad soovivad ennast proovile panna ning oma oskusi näidata ja edasi areneda. Rimi Nobenäpp on kuid kestev võistlus, mille käigus tehakse pimeoste, testitakse klienditeenindajaid toodete tundmises ning erinevates teenindussituatsioonides. Osaleda saavad kõik teenindajad ning konkurss on alati väga oodatud. Konkursi võitja saab reisivautšeri ligi tuhande euro väärtuses.“
Nobenäpu konkursi  teise koha pälvis Karin Kikas Tartu Aardla Säästumarketist ning kolmanda koha Kadri Pruuli Valga Rimi supermarketist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele