• 08.02.17, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

4 põhjust, miks tasub e-pood teha

Kui sul ei ole veel e-poodi, siis Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa toob välja neli head põhjust, miks tasub e-pood teha.
4 põhjust, miks tasub e-pood teha
  • Foto: Pixabay.com
Detailsem ülevaade klientide tegevuse kohta
Füüsilises asukohas on keeruline näha, milline on klientide ostukäitumine. E-poe kaudu müües on Sul aga võimalik koguda informatsiooni klientide ostude ja külastussageduse kohta ning sellest lähtuvalt kujundada neile parim ostukogemus.
Laiahaardelisemad müügivõimalused
Kui Sinu pood paikneb Tallinnas, on vähetõenäoline, et kliendid lendaksid Stockholmist Sinu poodi oste sooritama. Internetis “asuva” poega määrad aga ise oma müügivõimekuse. E-kaubanduse abiga avardunud ligipääs annab Sinu toodetele võimaluse saada kiiresti rahvusvaheliseks kaubaks!
Kiirem kaubaringlus
Tänu e-kaubanduse suuremale müügivõimekusele ei pea Sinu tooted pikalt laoriiulitel seisma. Kui tegemist on kiiresti riknevate toodetega, vähendab kiirem kaubaringlus toodete riknemise ohtu. Kiire kaubaringlus võimaldab kaubal hooajaliselt vahelduda, mis pakub klientidele igal külastusel rohkem valikuid. Lisaks võimaldab kauba kiirem vaheldumine vaadelda suuremal hulgal andmeid, mille põhjal müüki veel enam hoogustada. Märkad, et mingit kaupa on müüdud rohkem? Varu järgmine kord neid tooteid rohkem või paku klientidele sama toote alternatiive.
Poe lahtiolekuajad ei piira enam müüki
Internetikaubanduse parim omadus on see, et poed on alati avatud. See on üks suurimaid mugavusi, mida oma klientidele pakkuda. E-poe omamine tähendab, et Sinu kliendid saavad sooritada oste just neile sobival ajal ja kohas. Kui klient soovib vaiksel pühapäeva hommikul jääda pidžaamat seljast võtmata koju, siis hoolimata sellest saab ta mugavalt sirvida Sinu ettevõtte virtuaalseid riiuleid. 24/7 kättesaadav teenus on parim asi, mida oma klientidele pakkuda ja tänu internetikaubandusele ei pea nad ostu sooritamiseks kodust lahkuma.
Autor: Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele