16.03 toimus Tallinnas Jaan Poska nimelises majas meeleolukas „Tallinna parim teenindaja 2017“ ja "Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2017" konkursi finaal. 10 finalisti seast valiti välja Tallinna parim teenindaja 2017, kelleks on Merilin Männik, Põldma Kaubanduse AS müügikonsultant.
- Tallinna parimad teenindajad 2017 Foto: Kert Kruusakivi
Teise koha saavutas Maria Ivanenko, kes on Swedbank AS-i kliendinõustaja, kolmandale kohale tuli Piret Kaev, Põldma Kaubanduse AS-i müügikonsultant.
Samal ajal toimus ka "Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2017" konkursi finaal, mille 10 finalisti seast valiti parimaks Danika Allika, Ergo Insurance SE kliendinõustaja Haapsalust.
Teisele kohale tuli Margit Ingver Olerex Eesti AS-i klienditeenindaja Jõgevalt ja kolmanda koha sai Urve Valdmaa, Swedbank AS-i kliendinõustaja Viljandist.
Tallinna konkursi žürii esinaine Tallinna Teeninduskooli klienditeeninduse õpetaja Ilona Sääliku sõnul kasutas merilin julgelt ära kõik võimalused, et ennast parimal moel žüriile näidata. "Merilin oli tähelepanelik ja püüdis kõige enam astuda kliendi kingadesse, silmapaistev oli ka tema ausus ja empaatilisus." Lõpetuseks lisab Ilona, et Merilin oleks nagu meie oma koolist tulnud.
Eesti teiste piirkondade konkursi žürii esinaine Feelingstream.com juht ja teenuse disainer Terje Ennomäe kommenteeris Danika võitu sedasi, et Danika lõi oma sära, aktiivsusega, pealehakkamise, soovi ja tahtega olukorda lahendada. "Tuli nagu teisest maailmast." Danika ütles, et tema motoks on "Anna endast parim ja siis trumpa see üle."
- Eesti teiste piirkondade parimad teenindajad 2017 Foto: Kert Kruusakivi
Üheskoos 9.märtsil selgunud "Tartu parim teenindaja 2017" konkursi esikolmikuga suundutakse nüüd edasi "Eesti parim teenindaja 2017" konkursi finaal, mis saab toimuma 13.aprillil Tallinna Hea Teeninduse Päeva teises pooles.
Tallinna parima teenindaja konkursil osales 191 ja Eesti teiste piirkondade konkursil 167 teenindajat ning kumbagi konkursi juurest 10 parimat teenindajat jõudis edasi finaali. Eelvoorud toimusid nelja tööpäeva jooksul (27.veebruar – 2.märts), kus lahendati erinevaid teenindussituatsioone, testiti teenindajate suhtlemisoskuseid ja teadmisi tarbijakaitseseaduse tundmise vallas.
Heateenindus.ee koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga valib Tallinna parimat teenindajat juba 2006. aastast. Eesti teiste piirkondade parim teenindaja konkurss lisandus 2013. aastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.