Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu nad soovivad klientidele edastada ning miks peab klientidele elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.
- Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus Foto: Raul Mee
Juttu tuleb ka sellest, kuidas Kaubamaja kõrget teeninduse kvaliteeti hoiab, kui palju klientide ettepanekuid kuulab ning ka sellest, millal ja mis kujul reaalsed robotid kaubandusse jõuavad.
Laugus rääkis ka sellest, et kaupmehed peavad teadma, mis on nende strateegia, sest ainult läbimõeldult tegutsedes on võimalik suurem edu saavutada.
Saate lõpus teeb Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus ka ennustuse, milliseks on muutunud Eesti kaubandusmaastik aastaks 2027.
Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb enne jaanipäeva.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula
www.aripaev.ee/eetris.
“Äripäev eetris”
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
Seotud lood
Millele peaksid teenindajad rohkem tähelepanu pöörama – kuidas tervitada, kliente abistada ja kuidas teenindamine lõpetada, siis sellest räägib kaubanduse pooltunnis müügikoolitaja Olga Meinson.
Kuidas hoida kliente lojaalsetena, millised on tarneahela olulisemad sõlmkohad, kui palju panna rõhku piltidele ja toote kirjeldustele, kuidas hinnatakse kliendi rahulolu ning mis on järgmise aasta suuremad väljakutsed?