Millele peaksid teenindajad rohkem tähelepanu pöörama – kuidas tervitada, kliente abistada ja kuidas teenindamine lõpetada, siis sellest räägib kaubanduse pooltunnis müügikoolitaja Olga Meinson.
Raadiosaates tuleb juttu sellest, et kuidas teenindajad peaksid klientidele lähenema ning kuidas klient kaupluses ennast hästi tundma panna. Kui on olnud meeldib teenindussituatsioon, siis kuidas see kõik meeldivalt ka lõpetada. Samuti tuleb juttu teenindusstandardistes ning kuidas see peaks olema kirja pandud. Saate lõpetuseks jagab müügikoolitaja Olga Meinson soovitusi, kuidas teenindajana edukalt toime tulla ning toob välja teeninduse kõige suuremad väljakutsed.
Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb juba augustis.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula
www.aripaev.ee/eetris.“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.Seotud lood
Koolitaja Olga Meinson annab kolm konkreetset nõuannet, kuidas teenindajana edukalt toime tulla.
Kuidas hoida kliente lojaalsetena, millised on tarneahela olulisemad sõlmkohad, kui palju panna rõhku piltidele ja toote kirjeldustele, kuidas hinnatakse kliendi rahulolu ning mis on järgmise aasta suuremad väljakutsed?
Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu nad soovivad klientidele edastada ning miks peab klientidele elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.