Kuidas hoida kliente lojaalsetena, millised on tarneahela olulisemad sõlmkohad, kui palju panna rõhku piltidele ja toote kirjeldustele, kuidas hinnatakse kliendi rahulolu ning mis on järgmise aasta suuremad väljakutsed?
- Mmööblikaupluse ON24.ee ja Cleveroni asutaja Peep Kuld, Breden Kidsi asutaja ja juhatuse liige Merle Leemet ning saatejuht ShopConcept juht Raimond Lind. Foto: Andras Kralla
Neile ja veel teistele küsimustele saate vastuse Äripäeva raadiosaates Äripäev fooksuses, mis avab ühe ettevõtlusvaldkonna kasvuvõimalusi, ohte ja trende.
Stuudios on külas mööblikaupluse ON24.ee ja Cleveroni asutaja Peep Kuld, Breden Kidsi asutaja ja juhatuse liige Merle Leemet ning saadet juhib ShopConcept juht Raimond Lind.
Saade oli Eetris 13. septembril Äripäeva raadios, mis levib Tallinnas ja Harjumaal sagedusel 92,4.
Seotud lood
Millele peaksid teenindajad rohkem tähelepanu pöörama – kuidas tervitada, kliente abistada ja kuidas teenindamine lõpetada, siis sellest räägib kaubanduse pooltunnis müügikoolitaja Olga Meinson.
Kui palju on Eestis erimenüüd vajavaid toitujaid ning mis trendid toidumaailma juhivad, sellest räägib tänane saade.
Advokaadibüroo COBALT partner Pirkko-Liis Harkmaa räägib, kuidas vältida klientide andmete varastamist ettevõtte enda töötajate poolt ja kuidas toimida, kui see on juba juhtunud.
Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu nad soovivad klientidele edastada ning miks peab klientidele elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.