Teenindajate kõige suurem hirm on see, et nad on kaupluses pealetükkivad. Koolitaja ja teeninduskonsultant Elina Vamper annab nõu, kuidas teenindajate hirmu maandada.
Fookuses ei peaks olema käive, vaid kliendi rahulolu. Siis näeme klienti kui inimest, mitte kui rahakotti. Uuringud on tõestanud seda, et kui toome mängu raha, siis suhtumine inimestesse muutub, kui see oleks ilma rahata.
TULE OSALEMA!
Koolitus "Kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks?"
3. november 2017, Tallinn
Tuua teenindusse mõttemaailma muudatus. Kui kliendiks oleks sinu sõber, kas sa soovitaksid talle parimaid tooteid? Mis muutub siis, kui sõbra asemel on lihtsalt klient? Klient on samasugune inimene nagu sõber, kes soovib samuti parimaid lahendusi.
Teeninduskonsultandi Elina Vamperi sõnul peaksid otsesed juhid koos teenindajatega aeg-ajalt müügisaalis teenindama. Kui juhil puudub oma töötajaga koostöökogemus klienditeeninduses, siis on tal väga keeruline töötajat antud valdkonnas arendada. Sellega jääb juhil täitamata tööülesanne, mis mõjutab otseselt töötajate tulemusi, mis võrdub kaupluse tulemustega.
„Eesti teenindajate suurim hirm on olla pealetükkiv, kui talla panna eesmärgiks käive,“ ütles Vamper.
Seotud lood
Töötajad ei jookse ettevõtetele tormi, sest tööandjad ei vaata enda sisemusse. Tihti võib saatuslikuks saada sõbra või töötaja soovitus.
Teeninduskonsultant ja koolitaja Elina Vamper arutleb selle üle, millise mõttemaailma muudatuse peab juht tegema, et teenindus muutuks suurepäraseks.
28. märtsil toimuval targasti juhitud teeninduse koolitusel annab teeninduskonsultant Elina Vamper nõu, kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks. Novembris toimunud koolitust hindasid osalejad kõrgelt.
Matt Watkinsoni raamatut “Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” lugedes lisandusid minu teadmistesse mõned uued sügavamad mõistmised kliendirolli kohta ning palju oli äratundmist, kuna raamatu autor tegutseb samuti teeninduskonsultandina.