• 13.02.18, 09:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teeninduskoolitaja annab nõu, kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks

28. märtsil toimuval targasti juhitud teeninduse koolitusel annab teeninduskonsultant Elina Vamper nõu, kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks. Novembris toimunud koolitust hindasid osalejad kõrgelt.
Elina Vamper
  • Elina Vamper Foto: Eiko Kink
Teeninduskonsultanti ja -koolitaja Elina Vamperi sõnul on pikaajalises perspektiivis majanduslikult edukamad need ettevõtted, kus klienditeenindus ületab järjepidevalt klientide ootusi. Kuna see mõjutab otseselt müügitehingu suurust ning määrab, kas ja kui palju olemasolevad kliendid tulevikus teenuse juurde tagasi tulevad.
Koolitusel keskendub Vamper neljale valdkonnale (värbamine, koolitused, motivatsioonisüsteem ja siseõhkkond), mis  mõjutavad teenindust võrdselt ning vajavad ettevõtetel ka võrdselt tähelepanu, et klienditeenindusest oleks müügi mõjutamisel reaalselt kasu.
HEA TEADA
Koolitus on mõeldud eelkõige teenindusettevõtete tegevjuhid, teenindusjuhid, kaupluste juhatajad ja kõik, kes soovivad tõsta klienditeeninduse kvaliteeti ja seeläbi ettevõtte tulemuslikkust.
Teenindust tuleks vaadelda kui strateegilist protsessi, sest suurepärane klienditeenindus tagab suurema tõenäosusega ettevõtte tulemuslikkuse. Teeninduse kvaliteedi tagamine ja tõstmine saab alguse teenindusettevõtete juhtidest, kes panevad paika ettevõtte fookuse ja eesmärgid ning algatavad muudatusi.
Eelmisel koolitusel osalejad said inspiratsiooni ning võtsid enda tööplaani värbamise efektiivsemaks muutmise, siseõhkkonna meeldivamaks muutmise, pideva tagasiside andmise, klienditeeninduse arendamise jne.
Koolitusel osalejad kirjutasid tagasisidesse:
Mõtteid andis palju, ehk ka seetõttu, et teema on väga põletav. Tekitab ära tegemise tahet.Hea koolitus. Oli tuttavat ja uut.Sain väga palju häid ideid. Oleks võinud tund kauem minna, et ei oleks kiirustamist.Oleks soovinud rohkem tööriistu, mida töös kasutada, näiteks kuidas ikka mõõta tiimitööd.
Koolitaja kohta kirjutati:
Tubli, igati oma teemat tundev ja praktilist kogemust omav koolitaja!Hea energia ja positiivne õhkkondTeadlik teemast. Oskuslik teema ülesehitus.
Kaubandus.ee ja Äripäeva Akadeemia korraldatud koolitus „Kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks?“ toimub 28. märtsil 2018. Tutvu koolituse täieliku programmiga SIIN ning registreeru kohe! 

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.18, 09:46
Miks ei jookse teenindajad sinu ettevõttele tormi?
Töötajad ei jookse ettevõtetele tormi, sest tööandjad ei vaata enda sisemusse. Tihti võib saatuslikuks saada sõbra või töötaja soovitus.
Uudised
  • 18.10.17, 16:07
2 võimalust, kuidas teenindajate müügi hirmu maandada
Teenindajate kõige suurem hirm on see, et nad on kaupluses pealetükkivad. Koolitaja ja teeninduskonsultant Elina Vamper annab nõu, kuidas teenindajate hirmu maandada.
Uudised
  • 03.10.17, 16:30
Juhist sõltub, kui suurepärane on klienditeenindus
Teeninduskonsultant ja koolitaja Elina Vamper arutleb selle üle, millise mõttemaailma muudatuse peab juht tegema, et teenindus muutuks suurepäraseks.
Uudised
  • 03.06.16, 16:48
Vamper: Kuidas olla parim oma valdkonnas?
Teenindusekspert Elina Vamper esitas Pärnu müügi- ja teeninduskonverentsil küsimuse, et kuidas juhtida inimesi? Kuidas neile eesmärke seada ja tagasisidet anda? Tema sõnul peab iga valdkonna juhtiv ettevõte pakkuma ka parimat teenindust.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele