• 14.03.18, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgus Tartu parim teenindaja 2018

13. märtsil selgus Tartu parim teenindaja 2018, kelleks osutus Thor Vaas (Swedbank). II koha saavutas tasavägisel konkursil Anna Golovtsenko (Kohvik Paviljon) ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Hele-Mai Luik (Olerex).
Vasakult: Hele-Mai Luik (Olerex), Thor Vaas (Swedbank) ja  Anna Golovtsenko (Kohvik Paviljon)
  • Vasakult: Hele-Mai Luik (Olerex), Thor Vaas (Swedbank) ja Anna Golovtsenko (Kohvik Paviljon) Foto: Heateenindus.ee
„Võitja eristus teistest oma proaktiivsusega. Ta oskas võtta konfliktse olukorra juhtimise enda kätte. Lisaks paistis Thor silma oma intelligentsuse ja suurepärase analüüsivõimega, demonstreerides ka oma oskust teha lisamüüki,“kommenteeris Tartu konkursi žürii esinaine, Tartu Ülikooli Raamatukogu teenindusosakonna juhataja Olga Einasto Thor Vaasi võitu. 
Tartu parima teenindaja konkursil osales 125 teenindajat, kellest finaali said 10 parimat. Eelvoorus oli interneti keskkonnas vaja lahendada 3 teenindussituatsiooni ja 2 testi (suhtlemisoskuste ja  tarbijakaitse seaduse tundmise test).
Heateenindus.ee koostöös Tartu Linnavalitsuse ettevõtluse osakonnaga valib Tartu parimat teenindajat juba 2005. aastast.

Seotud lood

Uudised
  • 23.03.18, 08:39
Selgunud on Tallinna ja teiste Eesti piirkondade parimad teenindajad 2018
22. märtsil selgus Tallinnas Jaan Poska nimelises majas kahe piirkondliku konkursi finaalvõistlusel, kes on Tallinna parim teenindaja 2018 ning Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2018.
Uudised
  • 13.04.18, 01:01
Eesti parim teenindaja 2018 töötab Viking Motorsis
12. aprillil selgus Tallinnas Eesti parim teenindaja 2018, kelleks on Sofia Karkus (Viking Motors AS) Tallinnast.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele