22. märtsil selgus Tallinnas Jaan Poska nimelises majas kahe piirkondliku konkursi finaalvõistlusel, kes on Tallinna parim teenindaja 2018 ning Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2018.
- Vasakult Tallinna parimad teenindajad 2018 Greta Rae (Hansaliin OÜ) ; Epp-Kadi Ivask (Põldma Kaubanduse AS), Sofia Karkus (Viking Motors AS). Foto: Heateenindus.ee
Tallinna parim teenindaja 2018 on Epp-Kadi Ivask (Põldma Kaubanduse AS). Teise koha saavutas tasavägisel konkursil Greta Rae (Hansaliin OÜ) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Sofia Karkus (Viking Motors AS).
Tallinna konkursi žürii esimees ja Luminor Eesti kaugkanalite juht Kristjan Jasinski ütles, et mõlemad konkursid olid tugeva tasemega ning žürii tegi väga hoolega tööd, et kõigi tugevate osalejate seast see kõige parem välja selgitada. "Epp-Kadi lahendusest kumas soovi klientidele parimat lahendust pakkuda ning tahet klienti aidata. Kliendid lahkusid tema juurest õnnelike ja rahulolevatena," sõnas Jasinski.
- Vasakult Laura Kivijärv (Olerex AS), Jane Kesamaa (Põldma Kaubanduse AS), Kairi Himanen (Põldma Kaubanduse AS). Foto: Heateenindus.ee
Teiste Eesti piirkondade parim teenindaja on Jane Kesamaa (Põldma Kaubanduse AS), teise koha saavutas Laura Kivijärv (Olerex AS) ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kairi Himanen (Põldma Kaubanduse AS).
Eesti teised piirkonnad konkursi žürii esinaine ja Aqva Hotels konverentsi- ja hotelli vastuvõtujuht Merli Viksi sõnul oli Jane särtsakas, elav ja värske suhtlemisega. "Ta mõistis täielikult kahte poolt, milleks olid klient ja ettevõte - võit oli mõlemale osapoolele täielikult ja 100% olemas. Keerulises olukorras sai ta mängleva kergusega hakkama emotsionaalse ja tujuka kliendiga, jäädes ise selle juures rahulikuks ja sõbralikuks. Jane kaitses sealjuures edukalt ka tööandja mainet ja majanduslikku kasu."
Tänavusel parima teenindaja konkursil osales ühtekokku 635 teenindajat üle Eesti. Finaali jõudmiseks pidid teenindajad lahendama veebikeskkonnas kolm põnevat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile.
Žürii hindas teenindajate sooritust 5 hindamiskriteeriumi alusel – tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus – ning valis iga piirkonna konkursi juures välja 10 tugevaimat kandidaati. 22.märtsi finaalsündmusel kohtusid finalistid žüriiga silmast-silma ning lahendasid kaamera ees koostöös näitlejatest klientidega veel täiendava teenindussituatsiooni.
Mõlema konkursi I, II ja III koha võitjad suunduvad koos 13.märtsil selgunud „Tartu parim teenindaja 2018“ konkursi esikolmikuga 12.aprillil toimuva „Eesti parim teenindaja 2018“ konkursi finaali.
Seotud lood
13. märtsil selgus Tartu parim teenindaja 2018, kelleks osutus Thor Vaas (Swedbank). II koha saavutas tasavägisel konkursil Anna Golovtsenko (Kohvik Paviljon) ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Hele-Mai Luik (Olerex).
Põldma Kaubanduse Pärnu Mustangi kaupluse klienditeenindaja Jane Kesamaa rääkis konverentsil „Müügi edulood“, millised on tema edu alused, mis on välja kujunenud kuue aasta jooksul, mil ta müügitööd on teinud.
12. aprillil selgus Tallinnas Eesti parim teenindaja 2018, kelleks on Sofia Karkus (Viking Motors AS) Tallinnast.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.