• 02.05.18, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink värbas Eesti idufirma loodud robotteenindaja

Märtsi lõpust vastab Tallinki Eesti klientide esmastele päringutele ettevõtte veebilehel firma uusim töötaja, virtuaalne klienditeenindaja Nemo.
Tallink värbas Eesti idufirma loodud robotteenindaja
„Nemo vastab eelkõige klientide poolt enim esilekerkivatele ja lihtsamatele küsimustele, mis omakorda võimaldab meie klienditeenindajatel keskenduda keerulisemate küsimuste lahendamisele ja neile operatiivsemalt vastata,“ selgitas Tallinki kliendikogemuse ja -analüütika üksuse juht, virtuaalse klienditeenindaja projektijuht Martin Mürk.
„Täna suudab Nemo vastata paarikümnele kõige enam küsitud küsimusele alates broneeringudetailidest ja reisile registreerimise tingimustest. Tuleviku eesmärgiks on meil aga see, et Nemo suudab vastata vähemalt 50 protsendile online-vestlustes esitatud küsimustest,“ lisas ta.
Kontserni esimene robotklienditeenindaja töötati välja koos Eesti idufirmaga AlphaBlues, mis on spetsialiseerunud virtuaalsete assistentide arendamisele. Mürgi sõnul on tegemist pilootprojektiga Eesti turul ning edaspidi on kavas virtuaalne teenindaja tööle panna ka grupi teistel põhiturgudel.
„Robotklienditeenindajad esmase kontaktina ning kõige levinumatele küsimustele vastajatena on praegusel hetkel globaalselt turismi- ja reisivaldkonnas kõige kiiremini arenev suundumus. Suurimateks virtuaalsete teenindajate kasutajateks on täna mujal maailmas sellised valdkonna teedrajavad globaalsed brändid nagu Finnair, booking.com, KLM, Skyscanner ja muud,“ ütles Mürk.
Läänemere laevandusettevõtete seas on Tallink esimene, kes kõnekeskuse töötajate kõrval virtuaalse teenindaja võimed proovile paneb. Klienditeeninduse online-vestluse pakkumist alustas Tallink Eestis 2016. aasta lõpus. Sellest ajast on vestluste maht pidevalt kasvanud, jõudes hiljaaegu Eesti turul ligi 4000 vestluseni kuus.
Virtuaalse teenindaja eesmärk on aidata kaasa klientide abipalvetele vastamise kvaliteedi säilitamisele ja tõstmisele, sh suunates enimlevinud korduma kippuvaid küsimusi vastamiseks robotile.
Eelkõige on Nemo abiks olnud uute broneeringute ja check-in’iga seotud küsimustes, kuid on klienditeenindajatele toeks ka olemasolevate broneeringute muutmisel, kogudes kokku vajaliku info muudatuste tegemiseks.
Tallinkile kuulub 14 laeva ning firma sõidab Tallinki ja Silja Line´i kaubamärkide all kuuel liinil. Tallink annab tööd enam kui 7000 inimesele Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis, Venemaal ja Saksamaal. Mullu teenindas Tallink 9,7 miljonit reisijat.

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.18, 16:38
Klienditeenindus liigub automatiseerimise suunas
AlpaBluesi juht Indrek Vainu sõnas, et klienditeenindus liigubki palju automatiseerimise suunas ning pidevalt mõeldakse selle peale, kuidas inimeste elu veelgi mugavamaks muuta.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele