AlpaBluesi juht Indrek Vainu sõnas, et klienditeenindus liigubki palju automatiseerimise suunas ning pidevalt mõeldakse selle peale, kuidas inimeste elu veelgi mugavamaks muuta.
- Indrek Vainu Foto: Level11
Vainu rääkis Teaduspargis Tehnopol toimunud innovatsiooniprogrammi Level 11 seminaril, kuidas klienditeeninduse automatiseerimises saab kasutada andmeid ja masinõpet, et õpetada algoritme inimeste küsimustest aru saama ja nendele vastama. “See loob võimalusi virtuaalsete assistentide ehk juturobotite ehitamiseks, mis on väga põnev valdkond,” selgitas Vainu.
Vainu tõi välja, et näiteks klienditeenindus liigubki väga palju automatiseerimise suunas ning pidevalt mõeldakse selle peale, kuidas inimeste elu veelgi mugavamaks muuta. “Tegemist on väga kiirelt areneva valdkonnaga ning nii mõneski mõttes suudavad süsteemid omavahel paremini suhelda ja juba teatud eeltöö ära teha enne kui inimene midagi arvuti või telefoni kaudu soovib teha. See omakorda muudab elu lihtsamaks,” rääkis Vainu. Tema sõnul liigume juturobotite ja masinatega suheldes just häälkäsklusel põhineva suhtluse poole. Ka AlphaBlues lõi hiljuti võimaluse oma toote kaudu häälkäskluse põhiseid süsteeme ehitada ning nüüd saab selle kaudu ka põhimõtteliselt oma Siri-laadse toote või teenuse ehitada.
Loe
ITuudised.ee, mida rääkis SAP digilahenduste konsultant Roosi Mägi masinõppest
Seotud lood
Märtsi lõpust vastab Tallinki Eesti klientide esmastele päringutele ettevõtte veebilehel firma uusim töötaja, virtuaalne klienditeenindaja Nemo.
Tänasest saab Montoni naistele mõeldud kollektsiooni osta, sirvida ning saada personaalseid ostusoovitusi Facebook Messengeri abil. Eestis loodud CartSkill koostab igale Montoni kliendile Facebook Messengeris personaalse ostusoovituse tema esmase eelistuse ja pildi-põhise analüüsi põhjal, aidates igale kliendile leida kiiresti ja mugavalt sobiliku riideeseme või komplekti.
Robotid võtavad üha enam klienditeeninduses võimust, ütles CartSkill.com strateeg Indrek Vainu Kabanduse Aastakongressil.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.