• 09.01.19, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hesburger jõudis 100 miljonilise käibeni

2018. aastal oli Hesburgeri müük välisturgudel (Venemaa, Valgevene, Bulgaaria, Ukraina, Saksamaa ja Baltikum) kokku 98 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 13%.
Hesburger jõudis 100 miljonilise käibeni
  • Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja
Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 80 milljoni euroni, millest Eesti moodustab 24,95 miljonit, Läti 26,10 miljonit ja Leedu 29,01 miljonit eurot. Baltikumi müügikasv on võrrelduna möödunud aastaga 17,6% , kasvades 12,2 miljoni euro võrra, enim suurenes müük Leedus (24%), järgnesid Läti (16%) ja Eesti (13%).
Möödunud aastal investeeris Hesburger Baltikumi uutesse ja renoveeritavatesse restoranidesse kokku 11 miljoni euro eest. Eestis avas ettevõte eelmisel aastal 2 uut restorani.
Hesburgeril on Eestis 47 restorani, Baltikumis tervikuna 145, töötajaid 1800. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 476 Hesburgeri restorani üheksas riigis, lisaks Soomele ka Baltikumis, Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Saksamaal ja Bulgaarias. Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele