Automüüja City Motors teenis mullu pea 32 miljoni euro suuruse käibe juures 600 000 eurot puhaskasumit. Ettevõtte tegevjuhi Jaanus-Peeter Palmi hinnangul on eestlaste eelarvamused Prantsuse autode suhtes kadumas.
- "Mida tuleb öelda – keskkond toetas meid," ütles ettevõtte juht Jaanus-Peeter Palm. Foto: Andras Kralla
City Motorsi käive kasvas mullu 8 protsenti ja tegevuskasumi rentaablus oli 2,16%, selgub Äripäeva Infopanka laekunud ettevõtte majandusaasta aruandest. Aasta lõpu seisuga töötas autode edasimüüjas 66 inimest. Dividendi määrati mulluse eest 150 000 eurot, kuid Palmi sõnul peab selle veel kinnitama üldkoosolek.
Ettevõte kirjutas aastaaruandes, et suutis protsendi võrra turuosa kergitada, olles siiski suurima konkurendiga (ABC Motors) praktiliselt viigis. "Eks meie eesmärk on turuosa sellisena enam-vähem hoida. Ma loodan, et see on Renault' ostjatele positiivne, kui on kaks tugevat konkurenti, kes mõlemad üritavad parimat teenust pakkuda," arvas Palm.
Tema sõnul on Prantsuse autodega seotud müüdid murdumas. "Arvamus, et Prantsuse auto justkui ei sobiks siia Põhjamaade kliimasse, on mööda saanud. Põhiolemuselt on kõigi Euroopas tegutsevate tootjate autod ühtemoodi toodetud ja regioonidega arvestatud, erilist vahet pole. Renault'l on kindlasti ajalooliselt tugevusi – võidusõit ja sealt tulenev mootorite ehitamise oskus on ikkagi üks maailma parimaid," rääkis Palm.
Üldiselt oli City Motorsi juhi sõnul firmal hea aasta, mille lõppakordina saadi ka Baltikumi parima Renault' ja Dacia edasimüüja tiitel. "Mida tuleb öelda – keskkond toetas meid," märkis Palm.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.