• 28.05.19, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Astri Grupp sai uue turundusjuhi

Astri Grupi turundusjuhina asus tööle Matthias Vutt, kellel on turundusmaastikul kogemust üle 10 aasta.
Matthias Vutt
  • Matthias Vutt
Varasemalt on ta peamiselt tegutsenud start-up maastikul, olles juhtinud selliste ettevõtete nagu Siison, Basaar, Click & Grow ja Klarvinduer turundust. Lisaks omab ta ka pikaajalist reklaamiagentuurides töötamise kogemust, olles asutanud agentuuri IVY Creative Collective ning töötanud Eesti ühe suurima agentuuri Taevas Ogilvy sotsiaalmeediaosakonna juhina. Matthias on õppinud EBSis ettevõtlust ja ärijuhtimist ning Tallinna Ülikoolis reklaami ja imagoloogiat.
Astri Grupis vastutab ta kogu grupi turundus- ja kommunikatsioonitegevuste, brändi arenduse ning e-poe Astri.ee turunduse eest.
Vutt’i sõnul on tema kõige suuremaks ülesandeks Astri brändi laiemale avalikkusele tuntuks tegemine ning grupi erinevate üksuste koostöö järgmisele tasemele viimine. „Astri Grupp on Eesti moodsa kaubanduse eestvedaja olnud algusest saadik. Kui varasemalt oleme pigem pannud rõhku üksustepõhisele kommunikatsioonile, siis tänaseks oleme jõudnud selgele veendumusele, et meie üksused kannavad ühiseid väärtusi ning ühtse grupina, koondudes Astri nime alla, suudame neid väärtusi paremini ja suuremalt kommunikeerida.“
Astri Gruppi kuuluvad ülikoolilinna Tartu Lõunakeskus, suvituslinna Pärnu Keskus, piirilinna Narva Astri ja Fama Keskus ning pealinna Balti Jaama Turg koos lähedal asuva DEPOO-ga. Internetis koondab kõiki Astri Grupi keskusi ja turge e-pood Astri.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele