• 30.01.20, 11:39

Toidukohti abistav Eesti idufirma kaasas üle 100 000 euro

Eesti idufirma CheckSpot, mis pakub toidukohtadele võimalust kasvatada klientide arvu ebapopulaarsetel külastusaegadel, kaasas esimese investeeringuteringiga tootearenduseks ja uutele turgudele sisenemiseks Eesti, Ameerika Ühendriikide ja Leedu investoritelt 130 000 eurot.
Raha kaasanud idufirma tegeleb toidukohtadele klientide leidmisega aegadel, kui kliente napib.
  • Raha kaasanud idufirma tegeleb toidukohtadele klientide leidmisega aegadel, kui kliente napib. Foto: Raul Mee
Esimeses investeeringuteringis osalesid teiste hulgas tuntud iduettevõtjad ja ingelinvestorid Ivo Remmelg ja Madis Müür, Blue Black International USAst ning Leedu investeerimisfond 70ventures.
Eesti tehnoloogia-start-up CheckSpot tegutseb restoraniäris tehisintellektile toetuva mobiilirakendusega, mis viib kokku toidukohad ja potentsiaalsed kliendid. CheckSpoti rakendus pakub klientidele soodustusi naabruses olevates restoranides ja kohvikutes ajal, kui neil kliente napib.
"Meie portfellis on täna viis Euroopa ja USA linna, kokku ligi sada toidukohta ja mitu tuhat aktiivset kasutajat, kuid plaanid on palju ambitsioonikamad. Investeeringuid kasutame toote arendamiseks ning uutele turgudele sisenemisel nii Euroopas kui USAs," ütles CheckSpoti üks asutajatest Ken Marten Mällo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele