Eile teavitas Tallinna linnavalitsus avalikkust planeeritavatest ettevõtlusvaldkonna abimeetmetest. Abimeetmete seas on ka sellised, mis otseselt toetavad kaupmeeste turundus- ja müügivõimalusi.
Välimeediaettevõtetele laienev linnavara rendimaksete vabastus kolmeks kuuks aprillist juuni lõpuni ja 50% reklaamimaksu soodustus aitavad kaupmeestel taskukohaste hindadega jätkata oma pikaajalise turundustööga.
Majanduse seiskumise tõttu on Eestis oluliselt vähenenud reklaami- ja turundusalane tegevus. Välimeediaettevõtetel on samas kohustused Tallinna ees – bussiootepaviljonide, prügikastide ja välitualettide hooldamine ning avalikus ruumis asuvate kultuuriinfokandjate ning linnakaartide korrashoid.
„Soovime tunnustada Tallinna linnapead ja linnavalitsust kiire tegutsemise eest. Välimeediaettevõtted saavad otseselt nende meetmete toel lisatuge raskete aegade üleelamiseks oma töötajaskonda säilitades ning jätkata samal ajal linnale teenuste osutamist kokkulepitud mahus ja kvaliteedis. Väiksematel välimeediaettevõtetel aitab linna abikäsi sõna otseses mõttes elus püsida ja linn saab tulevastel välimeediahangetel suuremast konkurentsist paremat kvaliteeti ja hinda,“ kommenteeris Eesti Välimeediaettevõtete Liidu liikmete nimel JCDecaux Eesti juht Kristiina Sepp.
Linna sammudest võidavad poodnikud ja paljud ärid, kes liikumispiirangute leevenemisel peavad oma ettevõtted kiiresti käima saama ja kel on nüüd abiks, et vaateakende kasutamise või äri lähedal asuva reklaampinna rent on ajutiselt oluliselt odavam.
„Tallinn ja selle ümbrus on Eesti majanduse süda ja linna enda aktiivsus majanduselu hoidmiseks on käegakatsutav ja praktiline panus sinna, kus seda kõige rohkem varsti vaja on – kaubanduse elavdamine, kui liikumispiirangud leevenevad.“
Eesti Välimeediaettevõtete Liitu kuuluvad Clear Channel Estonia OÜ, Digiekraanid OÜ, JCDecaux Eesti OÜ, Linna Ekraanid OÜ, Megameedia Grupp OÜ ning Zaklar OÜ. Välimeediaettevõtete äritegevus toimub valdavalt suuremates linnades ja teenitud äritulu jagatakse renditasude ja reklaamimaksude kaudu kohalike omavalitsustega, kelle reguleerida mõlemad on.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.