IKEA Baltikumi e-kaubanduse juht Vaidas Kancauskas rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil sellest, millised olid suurimad õppetunnid, kui IKEA sisenes Eesti turule e-kaubandusel põhineva kontseptsiooniga.

- IKEA Eesti showroom ja kauba väljastus Foto: LIIS TREIMANN
Täna tegutseb IKEA kauplus peaaegu 60 erineval turul ning Eesti oli IKEA jaoks esimene turg, kuhu siseneti põhimõttega „e-kaubandus enne“. Kancauskas ütles, et kui nad IKEA e-poe Eestis avasid, siis avamise hetkel oli eestlaste huvi nii suur, et nende serverid ei pidanud vastu. „Meie jaoks oli see ootamatu, et huvi IKEA e-poe vastu Eestis on nii suur.“ Kõige suuremaks õppetunniks peab ta, et peab oskama ennetada ka ebaõnnestumisi. „Alati tuleb meeles pidada seda, et alati võib midagi nässu mina.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.