• 27.05.21, 10:56

Internetiostjate osakaal on langenud kõigis kaubagruppides

Viimase kuu jooksul on internetist kaupu ostnud 63 protsenti Eesti elanikest. Seejuures on internetiostjate osakaalud langenud kõigis vaadeldud kaubagruppides, enim riiete kategoorias, selgub värskest Kantar Emori poolt läbi viidud e-kaubanduse trendiuuringust.
Internetiostjate osakaal on langenud kõigis kaubagruppides
Enim kaotas e-ostjaskonda riiete kategooria (e-ostjaskond langes 41%), sellele järgnevad ravimid (langus 37%), kodutehnika (langus 31%), sisustuskaubad ja mööbel (langus 31%) ning spordikaubad (langus 30%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele