• 03.06.21, 22:49

Uuring: Eesti pered hindavad piima ostmisel enim värskust

Piima ostmisel pööravad Eesti inimesed enim tähelepanu säilivusajale ehk „kõlblik kuni“ kuupäevale (82% vastajaist) ja Eesti päritolule (74%). Mõnevõrra vähem, aga siiski olulised on ka piima hind ja pakendi mugavus (mõlema puhul 66%), selgus Eesti perede piima ja piimatoodete tarbimist käsitlevast uuringust.
Piim peab olema värske
  • Piim peab olema värske
Rasvaprotsenti peab oluliseks 61 protsenti vastanutest. Enim ostavad pered kas 2,5% piima või 3,8-4,2% täispiima. Kaera-, soja-, mandli- jm taimseid jooke tarbib uuringu kohaselt 6% Eesti peredest, viimaste tarbimine on keskmisest kõrgem nooremate, 18-29-aastaste seas. Toorpiima ja laktoosivaba piima ostab 1% vastanutest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele