• 21.06.21, 11:06

Uuring: e-ostlejad nõuavad pandeemia mõjul rohkem keskkonnasõbralikkust

Terves Euroopas, eriti näiteks Itaalias ja Suurbritannias, soovib 70% regulaarsetest e-ostlejatest, et e-kaubanduse ettevõtted oleksid keskkonna suhtes vastutustundlikud. Pandeemia mõjul on e-ostlejate nõudmised jätkusuutlike brändide, kasutatud toodete ja veebikauplejate läheduse osas veelgi kasvanud, selgus kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust.
DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures
  • DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures Foto: Andras Kralla
Tervisekriisi taustal suurenes veebist tehtavate ostude hulk hüppeliselt paljudes jaemüügikategooriates. Olnud harjunud suuremas koguses e-ostlema, hakkasid inimesed välja näitama ka üha rohkem valmisolekut tundmatute veebibrändide ja -müüjate leidmiseks. Pandeemia ajal avastas üle 30 protsendi kõikidest e-ostlejatest enda jaoks mõne täiesti uue väikese e-kaupluse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele