Kantar Emor: Pakiautomaatide populaarsus on veelgi kasvanud, turuliider jätkuvalt Omniva
Pakisaajate osakaal elanikkonnas ei ole pärast eelmise aasta hüppelist kasvu muutunud, ulatudes hetkel 90 protsendini. Jätkuvat kasvu näitab aga pakkide saamine pakiautomaadi vahendusel, selgub Kantar Emori värskest pakiveoteenuste uuringust.
Kui eelmisel aastal raputas pakiveoteenuste turgu tugevalt koroonapandeemia ning aastaga toimunud muutused olid väga suured, siis sel aastal on turu tervikpilt sarnane eelmisele aastale, kommenteeris Kantar Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. Selgelt eelistatuim pakisaamise viis on jätkuvalt pakiautomaat, mida on kuue kuu jooksul kasutanud 86% elanikest. Aastaga on pakisaajate osakaal kolme protsendipunkti võrra kasvanud. Ligi pooled elanikest on paki saamisel kasutanud kullerteenust ning umbes kolmandik on selle kätte saanud postkontorist.
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.